reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Žiačik

Stanislav Žiačik

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám a skúšam. Pozerám sa na svet okolo seba a už nechcem mlčať. Možno to niekoho zaujme a možno sa tak niečo o sebe dozviem. Životom snáď skúsený, ale stále sa pýtajúci. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDlhé DielyrôzneSúkromnéUkrajina

reklama

Dlhé Diely

Svinstvo na Dlháčoch

Stanislav Žiačik

Svinstvo na Dlháčoch

Po včerajšom návrate z hôr na moje milované sídlisko som narazil na rozfúkané smeti. Dostavali sa ďalšie nové byty (našťastie ešte nie sú plne obsadené), nájomníci sa nasťahovali a vonku sa už niekoľko mesiacov zhromažďujú smeti. Smeti v smetiakoch, čo je super, ale aj smeti okolo smetiakov. A pretože Dlhé Diely sú známe svojou veternosťou, tak každý poryv vetra začne smeti rozfúkavať a rozťahovať okolo sídliska.

  • 4. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Par(čí)k na Dlhých Dieloch III.

Stanislav Žiačik

Par(čí)k na Dlhých Dieloch III.

Po dlhšej odmlke sa opäť ozývam a všetkým, ktorí podporili našu petíciu a iniciatívu dávam do pozornosti diskusiu, ktorú dala mestská časť Karlova Ves na svoju stránku. Preto prosím všetkých, ktorí majú záujem sa vyjadriť, alebo majú nejaký vzťah k Dlhým Dielom, aby vyjadrili svoj názor na jedno z posledných zelených (cha cha) území medzi domami na Dlhých Dieloch.

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Par (čí) k na Dlhých Dieloch - anketa

Stanislav Žiačik

Par (čí) k na Dlhých Dieloch - anketa

Keďže mám prísľub, že v Karloveských novinách bude odkaz na anketu o parku, uverejňujem ju opäť, aby sa mohlo do nej zapojiť viac Dlhodielčanov.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Par(čí)k na Dlhých dieloch – a čo teraz?

Stanislav Žiačik

Par(čí)k na Dlhých dieloch – a čo teraz?

Na základe upozornení a diskusie som pripravil presnejšie informácie o možnom parku na Dlhých Dieloch. Aj keď časť petície sa nepodarila, ako som informoval v predchádzajúcom blogu, predsa len svitá nádej na kúsok zelene na Dlhých Dieloch. Aby som presne vysvetlil o čo sa jedná pripájam grafické informácie.

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Par(čí)k na Dlhých Dieloch (vraj) bude!

Stanislav Žiačik

Par(čí)k na Dlhých Dieloch (vraj) bude!

Informácia pre všetkých, ktorí podporili našu petíciu a výzvu. Po vyše troch týždňoch od začatia petície sme dosiahli prvý úspech (?). Starostka mestskej časti Karlova Ves, na základe informácii o petícii zorganizovala stretnutie so zástupcami spoločnosti OTYK, na ktoré prizvala aj mňa. Takže informácie z prvej ruky.

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Organizovať petíciu je zábava.

Stanislav Žiačik

Organizovať petíciu je zábava.

Mám za sebou tri týždne organizovania petície a musím povedať, že je to pomerne zábava. Prvá vec, s ktorou som sa musel vysporiadať je vlastný strach, alebo skôr opatrnosť. Prečo by som mal do toho ísť, prečo by som mal organizovať nejakú petíciu? Chodiť po ľuďoch, alebo nebodaj sa postaviť niekde na námestie a zbierať podpisy? Na pochybovačné otázky, prídu jednoduché odpovede: A prečo nie. Prečo to neskúsiť, čo mi to vezme, ak sa do toho dám? A spravíte prvý krok, nalepíte niečo na vchod a začínate mať pocit, že už ste v lavíne a nemôžete len tak ľahko vystúpiť.

  • 31. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 013x
  • 0
Výzva obyvateľom Dlhých Dielov na vytvorenie parku

Stanislav Žiačik

Výzva obyvateľom Dlhých Dielov na vytvorenie parku

Zrejme vidíte tú obludnú výstavbu, ktorá je medzi Kresánkovou, Matejkovou a Majerníkovou. Čo sa stavia, už zrejme nezmeníme. Dokonca je veľmi malá nádej, že sa podarí zastaviť stavby, ktoré sa pripravujú. Pôvodne mal byť na väčšej časti tohto územia park. Potom tlak investorov narastal a park sa začal na výkrese zmenšovať.

  • 23. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Ako by mal vyzerať park na Dlhých Dieloch

Stanislav Žiačik

Ako by mal vyzerať park na Dlhých Dieloch

Tento námet píšem pri otvorenom okne, kde vonku hučia žeriavy, zváračky, karbobrúsky a iné stavebné nástroje. Bývam na stavenisku. Bývam na Dlhých dieloch. Dobrovoľne som si vybral nocľaháreň a premýšľam ako by bolo super, keby na mieste, na ktorom ktosi kedysi sľuboval park sa už viac nestavalo a podarilo sa ho naozaj vystavať. Nielen pre mňa, a pre najbližšie domy, ale aj dlhodielčanov a možno aj Bratislavčanov.

  • 20. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu